Методкласс

«Медіа&Школа» від Донецького прес-клубу. Частина друга

Навчити журналістиці дуже складно. Бо ті, хто є фаховим журналістом, зазвичай не вміють саме вчити, а ті, що професійно володіють методиками передавання знання, здебільшого не мають журналістського досвіду… Саме тому сподіваємось на користь від цього невеличкого посібника, бо над його створенням працювали, так би мовити, за принципом «два в одному» — фахові журналісти і одночасно фахові викладачі (медіатренери)...

«Медіа&Школа» від Донецького прес-клубу. Частина перша

Навчити журналістиці дуже складно. Бо ті, хто є фаховим журналістом, зазвичай не вміють саме вчити, а ті, що професійно володіють методиками передавання знання, здебільшого не мають журналістського досвіду… Саме тому сподіваємось на користь від цього невеличкого посібника, бо над його створенням працювали, так би мовити, за принципом «два в одному» — фахові журналісти і одночасно фахові викладачі (медіатренери)...

Каким должно быть образование в Украине?

Вне всякого сомнения, существующая школьная система, так или иначе, выполняет свою функцию по предоставлению учащимся базовых знаний по языку, литературе, истории, математике и другим стандартным дисциплинам. Более того, украинские школьники регулярно получают высокие награды на различных международных олимпиадах. Однако, родители, ученики и сами работники образовательной системы чувствуют, что с ней что-то не так...

Критичне мислення: з чого починати?

Критичне мислення – складне явище. З такою навичкою не народжуються, її можна лише набути. При цьому, розвиток такого мислення – це не примха авторів державних освітніх стандартів, а один із важливих викликів ХХІ століття. Адже в світі, де з кожним днем стає все більше інформації, людям складно відрізнити де факт, а де суб’єктивний погляд. В провідних школах світу педагоги вже практикують прийоми розвитку критичного мислення, і, незабаром, така практика буде вимагатися і в українських школах. Адже навички аналізувати, порівнювати та робити висновки мають закладатися ще з дитинства.

Як створити підлітковий мультимедійний ЗМІ

Коротка інструкція для початківців

1. Перший крок: створення концепції мультимедійного ЗМІ в цілому (колективна робота організаційної групи)

Визначення цілей і завдань: спрямованості (інформаційна, розважальна, навчальна, спеціалізована), цільової аудиторії (дошкільнята, молодші школярі, старші школярі,  фізики чи лірики, усі верстви та прошарки шкільного населення і т.д.), мультимедійних блоків (друкована газета, стінна газета, відео, аудіо, сайт, блог, канал на YouTube), рубрик (тематичних блоків) періодичності створення контенту.

Как подготовить команду к турниру юных журналистов

Подготовка к турниру – это комплекс учебно-воспитательных действий, рассчитанный минимум на год, а лучше – на два года обучения.

Медіагрупа Скрепка

    Україна, м. Харків
    Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
    +38 (050) 96-56-629 (9:30 - 18:30)

Ми в соц.мережах: